Måndag

Hej, ekar tomt här som vanligt. 
Gumman är på benen igen efter sin förkylning dock har hon smittat pappan i huset som inte riktigt vill bli frisk..
Jag fick en lindrig förkylning och slapp bli liggandes jag också.

Arvidsjaur har bjudit på go väder hela helgen och vi har spenderat väldigt många timmar ute i solen på klubben. Tänka sig att även jag skulle älska att vara där. Nu när de fått det så fint så är det riktigt härligt att vara dära soliga dagar. Gumman och Akilles älskar verkligen att få springa omkring dära. 
I lördags lyckades vi äntligen styra ihop en grillkväll med våra vänner som vi inte träffar allt för ofta då det är svårt att styra ihop en helg det passar alla. 😊 Vi grillade på klubben och hade det riktigt trevligt, ungarna sprang runt och lekte för fullt medan vi satt och surrade bort några timmar. Får hoppas på flera såna helger i sommar.


Äntligen behöver man inte klä gumman lager på lager utan hon kan springa runt i bara klänning och strumpor. 😊 

Synd att helgerna ska vara så korta men tur för mig att jag är ledig till helgen också jag tog ut semester på lördag och bytte bort söndag till en annan så äntligen får även jag en lång helg att se framemot då de är nationaldagen på måndag.
Nu ska man bara jobba igenom denna vecka först.

Idag har det varit en jobbig dag då Figo blev dålig, så pass dålig att mamma fick ta beslutet att låta han somna in. Fyfan vad jag hatar att ta farväl av dessa älskade djur.! Kommer återigen bli ett stort tomrum och denna gången efter Figo. 💕 
Nu får pappa ta hand om han där uppe. 💜

Hade









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0