Fredag

Blev inte riktigt som vi hade tänkt i helgen. Umeå trippen blev inställd då Anton och bellans hund är i löpen vilket skulle bli kaos med 2 något vilda hanar. Vi får göra ett nytt försök någon annan helg istället helt enkelt. 
Liter bitter blev man ju men jag kan inte klaga riktigt, har ju långhelg och shopping blir det ändå fast i Skellefteå istället. 😊 

Vi började denna dag med frukost på Clarion som ett litet plåster på såren, Alltid lika gott med hotell frukost.
Sen har jag tagit tag i lite städning här hemma och har bara golven & lite dammtorkning kvar sen har vi ett rent hus. 😊 Dras ju in en hel del grus nu! 

I eftermiddag då gumman sovit hade jag tänkt att vi skulle traska iväg till lekplatsen vid nybban och äta lite mellis där. Solen skiner och det är riktigt skönt ute plus att Akilles får sig en promenad på de också. Sen är det ju bara traska vidare till Marcus lagomt till han slutar så vi kan åka och handla för självklart när vädret är så härligt måste man ju bara grilla. 
Förhoppningsvis är Marcus hemma ikväll så vi kan ta igen lite avsnitt någon av alla serier vi följer. 😊 Älskar fredagar då man vet att man är ledig hela helgen. 

Nu ska jag ge gumman nå lunch så hon får ta sin tupplur efter de så vi tar oss ut någon gång. 

Just ja, jag har även blivit faster igen och denna gången blev det en liten pojke. Stort grattis till min älskade bror Tommy och hans underbara Tina nu längtar man ju bara tills man får träffa den lille godingen. 

Ha en fin fredag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0