ofrivillig bantning!!

Ja vi lyckades då vara på jobb och dagis i en vecka och mått hur bra som helst tills igår morse då fick jag magsjuka igen!!! 3e gången på typ 2 veckor. Har tydligen gått på en ofrivillig bantning såhär lagomt till sommaren kommer.. 
Fyfan vill verkligen inte få det igen...
Har aldrig varit med om en sån magsjuka som kommer tillbaka efter några dagar igen. Brukar ju ta år innan man åker dit igen efter man fått magsjuka..

Gumman och Marcus har än så länge sluppit spy något dock har gumman åkt på en envis förkylning med feber som kommer och går. Inatt har hon inte sovit mycket alls men nu sover hon då och ska få göra det ett tag så hon blir frisk någon gång.

Jag har då idag roat mig med att återigen städa och sprita huset och tvättmaskinen har gått varm hela dagen och kommer få göra det till ikväll. 
Imorgon har jag en ledig dag vilket passar bra så får jag och gumman ta igen oss efter allt. Tur var vi ju ledig även igår då förskolan hade stängt så hade tagit ledigt. 
Ledig imorgon för att jag har en jobbarhelg att se framemot får se om det blir som förra gången att man lyckades jobba lördag och söndag. Men jag hoppas vi är på benen på torsdag igen. 

Nae bara tömma tvättmaskinen och he igång en till tvätt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0