Ett nytt kapitel

Gud så skönt att februari månad är över, Den har varit en riktig pina. Känns verkligen som man börjat om på ett nytt kapitel i ens liv då vi faktiskt har kunnat återgå till en vanlig vardag med jobb och dagis igen. 
Vi fick ju typ magsjukan från helvetet.. Marcus spydde konstant i 2 dagar jag fick tillbaka min natten till onsdag förra veckan. Fredag kväll började magen äntligen kännas helt bra så jag kunde jobba helgen. Elisabeth mådde då tack och lov bra resten av veckan medan jag och Marcus var dåliga istället. 
Nu vill vi vara friska ett jävligt bra tag framöver.

Självklart var ju vädret hur fint som helst förra helgen då jag jobbade men eftersom jag älskar mitt jobb mådde jag inte dåligt av att måsta jobba en hel dag med strålande sol ute. Mådde mer dåligt över Marcus som inte kunde fara ut och köra skoter med de andra. Men han och gumman hade roat sig på vittjåkk istället så ute i friskluften fick de då vara.
Denna helg är jag då ledig men då ska ju vädret inte vara de bästa men vi får försöka hitta på något kul ändå.

Ligger faktiskt redan isängen och tänkte sova på en stund, är så sjukt trött så kände att det är ingen idé att sitta i soffan och halv sova. Marcus är och skruvar så han kan då inte heller hålla mig vaken så då är det lika bra att komma isäng tidigt. 
Kanske lyckas ta mig upp lite tidigare imorgon då så man hinner med en morgon dusch och dricka lite kaffe i lugn och ro utan att behöva svepa de. 

Annars rullar livet på som det ska och just nu är jag i ett lyckorus då bara allt känns så himla bra. Nu har jag båda fötterna på jorden och vill mer än gärna få ha det så. Allt löser sig om det än tar tid så blir det oftast bättre tillslut och för mig blev det riktigt bra. 

Nu blev jag super trött så ska nog ta och slå igen ögonen. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0