Torsdag

Jag inne på min 4e dag på min första semester och den har varit fylld med en massa bus med kusinen Tor. Vi har hunnit bada både på gielas och badhuset där vi var igår. 😊 
Kan inte klaga på denna vecka så långt, ja förrutom att vädret kunde fått vara lite bättre. Men man kan ju inte få allt, regnar gör de då iaf inte. Var ju då sol i måndags, bara hålla tummarna att vi får se solen någon av dessa veckor. 

Idag har vi inget speciellt inplanerat så vi får ta dagen som den kommer helt enkelt. Man kanske inte behöver göra massa saker hela tiden på denna semester. Fast man känner panik att man verkligen måste fylla dagarna med något. 😊 

Har även varit hundvakt till Svante sen i söndags men får idag flytta hem igen då mamma kommer hem från Norrköping idag. 😊 
Ska iväg och hämta henne på flyget i eftermiddag. 
Fast då lämnar pappan i huset oss för att åka till Västerås på bilträff hela helgen.. Där är det tydligen strålande sol och varmt!!! 
Kan väl hoppas de tar med sig de vädret hem också.
Jag och bettan får klara oss själva. 

Fyller år gör man ju tydligen också denna helg och funderar om man skulle lyxa till det och fara på kåtan med familjen för lite middag eller om man skulle styrt ihop en grillkväll hemma hos mamma. 😊 Något måste man väl hitta på fast det inte är super kul att fylla år precis. 

Nu ska jag ut med Svante och sen hem för att dra ut med Akilles. 

Ha en fin dag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0