Trillade dit

Helgen har passerat och även den hemska måndagen, måndagar är verkligen inte roliga nog för att det gick bra att jobba igår är måndagar ändå så seg.
Började känna av i söndags att en förkylning var på g och mycket riktigt trillade jag dit. Somnade halv 10 igår ihopp om att känna mig piggare idag för att kunna jobba men icket sprutar snor och nyser snart ut hjärnan och minsta beröring på kroppen gör att man vill gå under. Jag och gumman fick oss en hemma dag helt enkelt, Självklart är ju Elisabeth piggare än någonsin. Inte de lättaste att roa henne då man inget annat vill än att ligga stilla i soffan. 
Men får vila då hon ska sova efter lunchen. 
Tur att gumman verkar ha bättre immunförsvar än jag, jag är ju typ överkänslig och lyckas alltid åka dit. Både jag och Marcus har ju hunnit med att vara sjuka, gumman har typ varit lite små snorig tack vare en tand. Tydligen är hon lite hårdare än manma och pappa!!

Barnkanalen går då varm idag och nu har även gumman lyckats he igång babblarna på paddan. Hon börjar som veta vars hennes appar finns på på paddan nu. 😊 
Hon är som gode söt där hon sitter och små ler.
Idag får hon faktiskt ha paddan en liten längre stund så jag kan pusta ut lite. 

Svalare har det då blivit ute nu också fast då ska det ju tok snöa istället och skotta var inget jag är sugen på precis, det bördan får Marcus så glatt ta tag i.
Förhoppningsvis håller denna "värme" i sig till helgen så man kanske kan vara ute och hitta på något kul. 😊 

Nu ska jag kolla vad man skulle ha snört ihop till lunch.

Hade 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0