Torsdag

Jag är på bättringsvägen från denna förkylning så idag blev det jobb för mig och dagis för lilla, är på jobbet än och längtar tills jag slutar för att få krama om gumman. 😊 

Elisabeth får en kort dag då pappan i huset har återigen problem med ryggen. Hade mer än gärnat åkt hem med henne då hon slutar snart men jag får vara kvar till 5. 
Är ju van att sova nu då jag varit hemma i 2 dagar så känner mig lite trött. Får bli en tidig kväll istället. 
Blev en kort vecka denna vecka då det är fredag redan imorgon, ska bli sååå skönt med helg och det verkar som de ska bli en toppen helg på de med sol och inte allt för kallt. Kanske vi får ta oss ut en sväng med skotern. 
Annars får vi försöka vara ute så mycket som möjligt. 

Tack och lov har inte gumman blivit förkyld ännu men jag väntar bara på att hon ska åka dit också då det går mycket förkylningar nu. Men håller tummarna att hon slipper.. 

Nu ska jag dra mig tillbaka och fortsätta jobba då min rast snart är slut.

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0