Bara lite bortskämd!


Råkade visset köpa ett litet kök till gumman som vi var och hämtade för en liten stund sen. Dock så fynda jag de på köp & sälj i fint skick och gumman älskar det. Kunde inte låta bli helt enkelt och 300kr är inte mycket, inte för ett sånt litet kök.
Lite kul när vi var på dollar idag så kollade jag på nå leksaksmat med en massa olika grejer som jag tänkte köpa men då kom jag på att Elisabeth har ju inget kök så köpte de aldrig. Vi får helt enkelt in imorgon och fixa de. 
Nu kanske jag får laga middag ifred då hon har ett eget kök. 😊 
Hon är bara lite bortskämd.!

Jag har även fyndat mig nå nya promenadskor som jag hade tänkt ha på jobbet de andra jag hade är det lite hål i så var på tiden jag fixade nå nya. Trodde man skulle spara pengar att inte åka till stan men blev lite utgifter ändå. Efter lite shopping på samhället for vi och lunchade hos hans på hörnet efter det har det blivit lite bus med Tor. Dagen har varit riktigt bra och perfekt avslut med planka till middag. 

Nu väntar vi på att pappan ska komma hem så vi hinner träffa han en snabbis innan vi ska till mamma igen.

Hade 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0