Trött

Fick ihop hela 3 timmars sömn inatt då jag fick rethosta från helvetet som vägrade ge med sig lyckades somna men vaknade då Marcus kom hem runt 12 tiden och sen blev man vaken till drygt halv 4...  
Fick lägga mig i soffan tillslut för att låta Marcus sova. Självklart hade jag även öppning så då larmet ringde vid 5 tiden ville jag verkligen inte stiga upp men var bara att slita sig upp och traska iväg på jobbet ändå. Kaffe har jag då druckit idag.
Slutade halv 2 och tänkte sova när jag kom hem men då vaknar självklart gumman upp från sin tupplur, de sket sig med den tuppluren.
Blir en tidig kväll idag!

Gumman har inte heller haft en bra natt, Marcus fick plocka upp henne 2 gånger och sitta med henne i soffan en stund men hon små vaknade till några gånger efter det. Men hon tog då sovmorgon iaf vilket hon jämt gör då Marcus är hemma med henne. Hon är då utvilad!

Jag lyckades då jobba min sista dag och tanken var ju att jag skulle börja om på Coop imorgon men gumman är fortfarande dålig i magen så hon får vara hemma hela denna vecka. 😊 
Eländiga magsjuka som inte vill ge med sig, aptiten har då kommit tillbaka helt då hon ville äta mycket igår, hon skulle då ha både min och Marcus mat. 
Men förhoppningsvis har vi hunnit friskna till i helgen så man kan återgå till jobb och gumman får leka av sig på dagis. 😊 
Hon har ju varit hemma i 2 veckor snart så hon börjar klättra på väggarna. 

Igår gick vi ut och åkte lika pulka så hon fick leka av sig ute en stund. Var ju så fint väder och båda jag och hon behövde ut och andas friskluft. 

Annars har vi just ätit lite mellanmål och nu sitter lilla gumman med paddan och jag försöker hålla mig vaken. 
Funderar på om vi skulle ha åkt iväg med lite skräp på tippen och kanske dra en sväng till Granudden för att skotta fram skoterpulkan. 

Nae nu ska gumman få på sig en blöja.

Hade 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0