Tisdag

Vi är hemma idag också och funderar på att ha henne hemma även imorgon. Vill verkligen vara säker på att magsjukan är över innan jag lämnar henne på dagis. Vill ju inte precis smitta ner en hel avdelning med detta elände. 
Igår åt hon då mer än bara en liten tugga till middag vilket var otroligt skönt att se. Då hon ätit så dåligt i drygt en vecka kan man ju inget annat än jubla då hon äter. 
Går då åt rätt håll. 

Vi är då på benen ännu men är så nojig minsta lilla man känner i magen tror man ju är magsjuka. Jag har ju otroligt lätt att åka dit på typ allt både magsjuka och förkylning.!!
Har fortfarande inte blivit av med min hosta som bara dök upp från ingenstans då förkylningen gett med sig. Väldigt irriterande att ligga och hosta direkt man ska lägga sig. 

Vädret är ju sjävklart hur fint som helst även idag tur man tar sig ut då Akilles ska ut. Hade ju blivit galen att bara sitta inne dessa dagar. 
Gumman ska också få ut en sväng sen så hon får sig nå friskluft och få se något annat än bara huset. 

Mamma kom förbi igår med ett litet bord till henne så hon kan sitta och bygga pussel, rita och leka. Hon tycker de är så roligt att klättra upp på en stol och bara sitta där. Den passade då fint i hennes rum. 

Annars idag blir det nog att städa & tvätta lite då det återigen igen ser ut som man inte städat något alls i helgen... 
Elisabeth bidrar med väldigt mycket fläckar på golvet då hon springer runt med allt. 

Nu måste jag klä mig och ut med hunden en sväng. 

Hade fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0