Snart helg.

Veckan börjar lida mot sitt slut och jag längtar verkligen tills man får gå på helg. 
Veckan har varit helt okej med inte allt för långa dagar även fått 2 välbehövliga sovmornar för både mig och lill gumman. Hon slog på stort och sov till 10 igår medan jag klev upp vid 9 tiden. Lite små lyx att börja senare visa dagar. 😊 

Idag däremot blev det inte mycket till sovmorgon då väckaren var stäld på kl 5 för jag hade öppning. Tidig morgon men kort dag så inte mycket att klaga på där heller.

Förra helgen var så otroligt härlig, Kändes som 2 vår dagar och vi spenderade mycket tid ute. 
Vore ju trevligt om denna helgen kunde bli lika härlig så vi kan vara ute lika mycket. Funderar på om man skulle ha dragit en sväng till Jokkmokk på marknad. Har aldrig varit på den marknaden men det är ju de där att få med sig Marcus också. 😝

Äntligen har jag även fått klart hur det blir med jobb och så framöver, blivit mycket tankar fram och tillbaka men de slutade med att jag kommer fortsätta på Coop. 
Har nämligen fått fulla veckor med jobb nu framöver vilket känns jävligt skönt. Dock blir det jobb varannan helg men helger tycker jag faktiskt är roliga att jobba plus att man får vara ledig någon dag varje vecka.
Är jävligt nöjd med tiderna faktiskt.
Att jobba på nyborgs är riktigt roligt de med men just nu är det Konsum som lockar mer. 
Men har ju 2 veckor kvar med jobb på nyborgs så än är det ju inte slut där.

Nu ska jag se den nya serien som börjar på 3an sen blir det sängen. 
Gubben är och jobbar så han har vi inte hunnit träffa allt för mycket idag.

Hade 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0