Mycket riktigt

Vi åkte dit på magsjukan också, fick min igår på morgonen medan Marcus fick på kvällen och han är inte pigg än. 
Fyfan vilken vidrig magsjuk detta var känns som man inte gjorde annat än att springa på toa. Sen va ju självklart Elisabeth super pigg så hon fick typ göra vad hon ville igår för direkt jag klev upp från soffan ville jag bara spy.
Men jag överlevde gårdagen och började må bättre mot kvällen och nu börjar jag känna mig återställd igen, som en människa och jag har tagit mig ut från huset för en promenad med Akilles. Självklart har ju vädret varit hur fint som helst dessa dagar men inget att göra åt de precis.
Kan ju säga att jag tycker lite extra synd om Marcus som nyss tagit bort 2 tänder så han kunde ju inte äta nå värktabletter igår så han mådde riktigt dåligt på kvällen... fyfan vilken kombination. 

Idag har jag städat, kokat nappar/flaskor, tvättat och håller på att göra det än plus städat och spritat hela toan så ikväll ska gumman och jag ta oss ett efterlängtat bad så kanske man slutar känna sig så äcklig. 
Bäddat rent i både våran och gummans säng så kommer bli sådär extra skönt att gå och lägga sig ikväll. 

Jag hoppas verkligen mars månad blir bättre än denna har inte gjort annat än att vabba och varit hemma så man kan ju bara hålla tummarna att detta vänder så att vi får vara friska nu framöver. 😊 
Tror vi åker till utlandet hela nästa februari så kanske man kommer undan allt skit.

Nu ska jag he mig ut med Akilles och se om Marcus lever. 

Hade fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0