En dag kvar

Gud vad skönt att ha fått sova inatt, vakna dock vid 2 tiden och började hosta men gick upp tog ett knäckebröd och drack lite loka så efter de gav de med sig så fick fortsätta att sova. 😊 

Vi lyckades få hem pulkan igår men självklart ska det alltid strula lite då vi ska göra något men pulkan är hemma och vi är redo att få fara ut och åka i den. Kanske redan i helgen om gumman blivit helt frisk. 
Vore ju trevligt om vi kunde få sol i helgen på de med. 

Bild från förra året. Är så otroligt mysigt att åka pulka och älskar verkligen våran.

Idag har vi en städar dag och just dessa dagar kan jag verkligen uppskatta att låta Elisabeth sitta med paddan lite längre eftersom jag inte har en tös som springer efter och ska stänga av dammsugaren hela tiden. Tar hundra år att städa då hon är och springer efter en. Men hon är ju söt ändå. 
Tvätta ska jag också göra idag så huset luktar lite extra gott plus att det behövs. 
Annars har vi inte så mycket planer idag måst försöka hitta nå vettiga kritor eller pennor att köpa så gumman kan måla lite. 

Men nu måste jag fixa nå lunch till mig och gumman. 

Hade 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0