Road trip. 🚙

Nu Ă€r helgen nĂ€ra bara nĂ„gra timmars jobb imorgon och sen fĂ„r man sig en vĂ€lförtjĂ€nt helg. 
Även valborg i helgen och ny mĂ„nad pĂ„ söndag.
 
Vi lĂ€r inte titta pĂ„ nĂ„gon majbrasa detta Ă„r dĂ„ Marcus föreslog en road trip ner till Sundsvall. Han frĂ„gade igĂ„r vad jag ville göra i helgen och dum som man Ă€r svarar man det du vill göra. 😊 
Nae men ska faktiskt bli trevligt med en tripp neröver. 
Vad vi dĂ„ ska göra dĂ€r Ă€r inte sĂ„ svĂ„rt att gissa ut, HĂ€mta en drös med bildelar sĂ„klart samt lĂ€mna lite grejer. DĂ„ han var ner för nĂ„gon helg sen sĂ„ hittade pojkarna nĂ„gon gubbe som tydligen hade allt till jĂ€nkare sĂ„ Marcus stod vĂ€l som jag i en godisbutik. 😝

Vi Ă„ker redan imorgon efter jobbet och pausar i UmeĂ„ en natt hos brorsan sen Ă„ker vi vidare pĂ„ lördagsmorgon sĂ„ vi Ă€r hemma pĂ„ kvĂ€llen nĂ„ngĂ„ng, förhoppningsvis!! 
Gumman lĂ€mnar vi i missen sĂ„ hon slipper sitta i en bil i flera timmar. Är ju roligare för henne att busa med farmor och farfar. 💜

Kommer nog bli en trevlig resa mest troligt en dyr resa, Kanske man hinner svÀnga förbi Ikea ocksÄ. Jag borde fÄ göra nÄgot roligt dÄ jag stÀller upp frivilligt att följa för att hÀmta "skrot".

Annars har denna vecka bestĂ„tt mestadels av jobb och dĂ„ man slutat har man myst med gumman. 

Hon Ă€r sĂ„ otroligt vig denna unge. 

Marcus har haft en skruvar vecka denna vecka sĂ„ han har man inte sett sĂ„ mycket av. 
Nu ska jag dĂ€remot försöka hĂ„lla mig vaken tills tvĂ€tten Ă€r klar sen blir det sĂ€ngen. 

Hade 





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0