onsdag

Idag är jag och gumman ledig vi har hunnit få i oss lite frukost och ska snart klä på oss för att traska ut med Akilles en sväng. 
Efter de ska vi fara till mamma då Erika ska få färga mitt hår. Min frisör hade inge lediga tider på väldigt länge så syrran som är duktig får ställa upp istället. 😊 
Var inte så sugen att spendera 2000 på att gå till någon annan frisör här i Arvidsjaur heller så lite hemma fix får det bli denna gången. 

 

Får väl se om resultatet blir lika bra som jag hoppas på. 😊 

Idag ska vi nog försöka vara ute lite så gumman får busa på i det fina vädret. Men hon sover ju ganska länge på eftermiddagarna fortfarande så får se vad vi hinner med idag. Nedervåningen ska då städas också. 
Mycket man ska hinna med de dagar man är ledig.

Nu ska vi klä oss och he oss ut. 

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0