måndag

Känns lite små konstigt att det faktiskt snart är maj och att sommaren snart är hära. 😊 
Årets majblomma är självklart inköpt också.

Även min lediga helg har tagit slut så nu har man återigen en jobbar helg som väntar på en. 
Dock blev det en vab dag för mig och gumman idag då hon åkte dit på feber i fredags och varit febrig hela helgen. Febern är borta men lite små snorig är lill tösen ännu och haft en liten små dålig natt så hon fick vara hemma en dag extra så förhoppningsvis är hon pigg imorgon så hon får vara på dagis och busa. 
Nu ligger hon utmed mig i sängen och snarkar efter lite bråkande då hon totalt vägrade att sova fast hon var väldigt trött. Allt går till slut så länge man är tjurigare än henne. 😝

Helgen som har varit gjorde vi inte allt för mycket. Jag och mamma for på en champagne provningen på fredagen för att pröva lite bubbel och framförallt få veta lite mer om det. En trevlig kväll som blev ännu trevligare då jag lyckades vinna i lotteriet och fick ta med mig en flaska bubbel hem. Nu är det bara spara den till ett vettigt tillfälle att korka upp. 

Lördag spenderades större delen i soffan då gumman hade feber och att det återigen blev vinter ute. 
Både jag och gumman var super trötta så vi tog oss riktigt vilo dag. 
Marcus däremot steg upp tidigt för att åka iväg mot Gävle för att hämta hem en bil till hampus så han dök upp vid 5 tiden söndags morgonen. 

Söndag var som en vanlig söndag en lugn och skön dag utan en massa måsten. 😊 

Gud vad man önskade att helgerna var längre men snart är det sommar med ett nytt schema och 3 veckors ledighet så det är bara hålla ut tills dess. 

Nu kanske man äntligen även vågar ta fram cykeln när april är över snart så jag och gumman kan cykla på morgonen istället. Går ju mycket fortare och är ju som roligare än att gå med vagn, Plus att jag tar mig snabbt hem efter jobbet. 

Annars rullar allt på som vanligt. 

Hade 



Kommentarer
Postat av: Matilda

Kunde väl ge mej fan på att du vann 😁

Svar: haha men ge dig nu, har ju försökt flera gånger att vinna. 😝
Thea

2016-04-18 @ 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0