De var den veckan!

Gud vad jag älskar måndagar efter en jobbarhelg, man behöver inte ställa något larm och man kan ligga isängen och dra sig lite extra. 😊 


Såhär startade vi våran morgon. Medan jag låg och försökte vakna till fick gumman hoppa ner utmed mig med paddan. Varje morgon skulle kunna få vara såhär. 😊 

Återigen har ju veckan gått fort trotts man jobbat större delen av helgen. 
Är riktigt härligt att få sluta tidigt lördagarna då man hinner hitta på något på eftermiddagen och kvällen. I lördags blev det grillning hos Ruben och Linnea med spel och trevligt sällskap. När de sen skulle ut så traskade jag och hjärtat hem med en sovande unge. Känns så skönt att man har många grillkvällar att se framemot. 

Igår var man ju som på jobbet större delen av dagen och dagen gick ändå hyfsat fort. 

Nu är det ny vecka och en ledig helg att se framemot även valborgs till helgen. 😊 

Nu ska jag däremot klä gumman och dra ut på en promenad med Akilles och kasta lite skräp sen blir det lunch och shopping med mamma på samhället. Måste hitta något nytt och fint till huset då jag vill ha förändring här hemma. Man blir ju så less allt efter ett tag, vill bara ha nytt och nytt hela tiden. Jävligt onödigt men kul. 

Ha en fin dag. 💜



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0