Måndag

Veckorna går verkligen undan just nu och här skrivs det inte allt för ofta. 
Den underbara korta tiden med värme har bytts ut till lite kallare höstiga dagar men så länge man slipper regn så är det faktiskt riktigt mysigt med hösten. 🍁

Gumman är det då full fart på som vanligt och ny börjar äntligen mer tänder komma fram. Är ju så svårt att ge henne vanlig mat då hon inte har så mycket tänder att tugga med. 
Börja gå gör hon allt mer, hon är lite försiktig av sig men samtidigt är det skönt. Är väl ingen panik att ungen ska måsta gå hur fort som helst. Hon får ta det i sin egen takt. 😊 

Fick äntligen flytta hem igen i helgen då jag varit hundvakt till Figo och Svante medan mamma varit en vecka i utlandet så i lördags åkte vi och hämtade henne. 😊 
Känns som jag inte gjorde annat än att springa fram och tillbaka ut med hundarna under förra veckan men motion har jag då fått och ska fortsätta i samma anda denna vecka dock behöver jag bara ut med Akilles. 😊 

Sen har vi umgåtts med våra vänner och bara haft mysiga kvällar hemma till en massa filmer under denna tid jag inte hunnit skriva något. 
Marcus har återigen börjar jobba dygnet runt men tack och lov har massa bra program börjat om på teven som man kan roa sig med då gumman somnat. 😊 


 
Förra helgen blev det en dag på Leos och denna underbara bild tog Emmelie. Elisabeth tyckte bollhaven var de roligaste där. 😊 
Både barn och föräldrar fick en riktig trevlig dag och kväll med lite grillning som avslut. 

Idag har vi hunnit vara iväg och handlat och hämtat ut ett paket från hm då jag inte riktigt kunde hålla mig från att shoppa lite då ändå gumman behövde lite varmare skor nu och jag tyckte jag behövde lite nytt i garderoben. Nå kläder till gumman behöver jag då inte shoppa på väldigt länge då vi fått en massa kläder från min kusin och en kollega från mammas jobb så kläder drunknar vi i. 😊 
Jag måste bara försöka hålla mig ifrån barnavdelningen om vi åker till stan inom en snar framtid. 

Nae blev ett litet rörigt inlägg. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fortsätta tvätta sen bär det av till mamma för surströmming.!!! Mums 😋 

Hade fint. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0