Lördag

Känns faktiskt skönt att sitta hemma i soffan och gotta sig i må godis efter en natt borta. 

Kul att komma iväg lite och även bo på hotell. Ikea trippen blev faktiskt mycket billigare än vad jag trodde de skulle bli,lyckades komma under 1000 vilket är typ första gången och det känns som att inget onödigt lyckades följa med hem. 😊 
Sjävklart köpte jag mycket till gumman som en ny nalle då hon älskar mjukisdjur, Ett litet lektält samt en potta och en en fin lampa till hennes rum. Nya tapeter har jag också hittat så jag och mamma får ta tag i de projektet till veckan. Jag hittade de jag var ute efter helt enkelt. 

Annars har vi haft de väldigt mysigt, vi Lyxade till de med en 3 rätters middag då vi kom tillbaka till hotellet. Jävligt gott till ett bra pris så vi kunde inte låta bli. Sen en god hotell frukost Imorse. Har även hunnit träffa både min syster och bror så denna resa var riktigt trevlig. 
Då vi kom hem blev det grillat och mys hos mamma. 
Kalix har sin charm på sitt sätt framförallt har man väldigt mycket fina minnen där. 

Gumman har man kramat sönder ett antal gånger sen man kom hem. 💕
Hon och Marcus har då haft de bra och sjävklart så sov hon hela natten. Är så typiskt!! 

Det här med att ge mamma än puss blir som mer att äta upp mig istället. 

Helgen har än sålänge varit riktigt bra och ännu har vi en dag kvar av den så förhoppningsvis bli morgondagen bra den med. 
Nu ska jag nog gå och lägga mig, tar på krafterna att shoppa också. 😝


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0