En Tisdag

Gumman håller på att kasta ut en massa grejer ner för trappen då hon leker på i resesängen. Tydligen roligt att kasta ut allt på golvet men hon kan då roa sig på ett eller annat sätt. Jag vilar ner maten liten innan jag måste hänga lite tvätt. Kändes dock jävligt jobbigt att göra just nu.! 

Vi har väl inte gjort allt för mycket idag. Tog oss en långpromenad efter vi fått i oss lite frukost. Var faktiskt riktigt skönt då solen värmde på riktigt bra. 😊 
Sen har vi även hunnit en sväng med mamma på dollar och efter de skulle tösen sova och då passade jag på att ta mig en liten lur också. Hon har börjat vakna ganska ofta på nätterna igen och gör morgon 7 halv 8 så lilla jag är jävligt trött om dagarna ibland. Tror det är tänderna som gör att hon vaknar lite oftare än vanligt. 

Pappan i huset har då inte slutat jobba än men han lär ju bara snöra i sig mat för att sen dra vidare på jobb igen. Vi får roa oss med ett litet bad och sen då gumman somnat blir det väl att glo på idol. Eller snöra ihop en blåbärspaj då mamma fyllde våran frys med en massa bär hon inte ville ha.

Imorgon måst jag försöka få ett ryck att städa huset känns som de behövs, Även sortera klart alla kläder och plocka bort lite sommarkläder. Känns som den är över nu. Men återstår ju att se vad man får gjort. 😝

Avslutar med en liten ego bild nu ska jag plocka upp allt gumman kastsat omkring sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0