Tisdag

Ungen ligger i sängen och lär väl förhoppningsvis somna snart, har märkt att hon sover bättre och längre om morgonen om jag lägger henne tidigare så nu är det välling kl 7 och sängen halv 8 tidigare la jag henne vid 8 halv 9. Är som konstigt de där med hennes sömn somnar hon senare än vanligt vaknar hon oftast vid halv 7, 7 känns ju som de ska vara tvärtom att hon ska sova längre om hon kommer isäng senare, men icket! Ajja jag får en liten extra egen tid om kvällarna då hon nu får hoppa isäng tidigare plus en liten sovmorgon nästa dag. 😊

Idag har vi tagit de lugnt, jag försöker tvätta bort en masa tvätt så måst hänga upp den sista maskinen snart. 
Medan gumman sov på eftermiddagen passade jag på att he bort lite av hennes kläder och packa upp lite nya. Storlek 80 börjar bli för smått så bara packa bort denu också. Var ju nyss jag packade ner storlek 56. 😭 

Resten av kvällen blir att gråta en och annan skvätt till tillsammans mot cancer.! 
Vidriga sjukdom som tar allt för många av våra nära och kära ifrån oss allt för tidigt. 💕

Imorgon hade vi tänkt följa med syrran på kärnhuset så Elisabeth får busa av sig lite. 😊 
Sjukt att det redan är onsdag imorgon! 

Nu börjar det. 
Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0