Fredag

Känns som morgonen blev jävligt stressig då mamma tyckte vi kunde följa med ut en sväng på dollar innan hon började jobba. Var bara att snöra i sig nå frukost, klä gumman och sen åka iväg. 😊 
Nu kan jag äntligen pusta ut i soffan och kolla på Modus och paradise hotell som jag missade i onsdags då Marcus var hemma så blev ju Gotham istället. 
Gumman sover och lär väl göra de ett tag och då hon vaknar hade jag tänkt he mig ut på lång promenad med Akilles gubben då det blev en snabb sväng nu på förmiddagen. 

Marcus var hemma och vilade igår, vilket han nog behövde så han är frisk i helgen. Passade då på att dra ut på en härlig promenad på eftermiddagen med Akilles. Är som extra mysigt att gå då det börjar mörkna ute, är som behagligt för ögonen på något sätt, ingen sol som lyser en rätt in i ögonen. 😝


På kvällen blev det ut en sväng på samhället med mamma och Lotta. Affärena hade kvällsöppet så tänkte kolla om jag hittade nå kul att ha på mig imorgon då vi hade tänkt dra ut på lite galej. Har inte varit ut något alla på halloween de senaste åren så hade varit trevligt att faktisk he sig ut iår och bli skrämd av alla som klätt ut sig. Jag däremot har ju bestämt mig i sista sekund att gå ut vilket gör att jag inte kommer spöka ut mig till något, nog för att de hade varit små kul men inte det lättaste att komma på något nu. Blir nog en toppen kväll ändå. Gumman får spendera lite extra tid med mormor. 

Känns helt sjukt att det återigen är fredag, fattar verkligen inte hur fort en vecka kan gå.!!! Man blir lika förvånad varje eviga vecka, Är ändå faktiskt härligt med helg igen. 
Idag har vi turen att bli bjuden på middag hos mamma och min äldsta bror från Kalix skulle även komma förbi och hälsa på. 
Är som kul att vi faktiskt fått träffa han och hans familj mycket detta år. Brukar ju annars gå några år emellan gångerna. 

Nu hade jag tänkt dricka nå kaffe och slå igång paradise hotell och bara må en stund. 😊 

Ha en fin fredag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0