En underbar dag

Vid 4 tiden imorse fick jag ett väldigt trevligt sms, en bild på det nya efterlängtade lilla knyttet och det var faktiskt en go tös som äntligen ville titta fram. Hon har då gått om kläder som hon kan ha då jag farit med allt Elisabeth växt ut till Erika. 😊 
Underbart att bli moster igen, längtar extremt mycket tills man får träffa dom. 

Mamma fick ju ha Tor idag då de åkte på BB så vi traskade iväg till Marklundsparken så ungarna fick busa på. Elisabeth var hel nöjd att bara gå omkring. Efter vi varit där en stund for vi och fikade. Sen var det bara att traska hem igen, gumman slocknade ganska fort vilket var förståligt då hon hållit igång väldigt mycket sen hon klev upp imorse. Tanken var ju att jag skulle städa lite idag men får ta tag i det imorgon istället.

Nu sitter vi och tittar på lite barnprogram och ska nog traska iväg till mamma en sväng så får hon busa lite med Tor. 😊 
Pappan i huset har då inte slutat jobba än och vet inte riktigt när han dyker upp. 

Ikväll är det äntligen Modus som jag ska sitta bänkad framför. Det är ju även räkmackans dag idag så då gumman somnat ska jag snöra ihop några såna att ha till kvällsfika. 😊 

Imorgon hade jag tänkt bjuda Matilda och Emmelie på lunch. Känns som det var evigheter sen vi sågs så ska bli kul att ha de och barnen här få prata bort någon timme. 😊 

Nae vi ska gå till mormorn. 
Hade fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0