En Torsdag

Gumman sover och jag försöker fördriva tiden tills hon vaknar som mest troligt är snart. Då hon vaknar ska jag skura golven nere sen är det bara traska ut på en promenad med Akilles. 

Oktober har det hunnit bli på de också, helt sjukt vad månaderna går fort och detta är även min sista månad som mammaledig. 
Usch vad ångest man får när man inser hur fort 1 år har gått med våran underbara tös. Snart är hon på dagis och helt plötsligt går hon i högstadiet, tack och lov är det ju ett bra tag dit men det är svårt att förstå hur fort det verkligen går...ångest!! 


Nu kommer en tand efter den andra men ingen feber eller en unge som är extremt gnällig eller på dåligt humör, hon håller skenet uppe och är sig själv. Väntade mig kaos så hoppas att humöret fortsätter vara på topp fast det kommer väldigt mycket tänder på en och samma gång. Har ju även helt slutat med barnmaten också så nu får hon de vi äter och än sålänge verkar hon gilla allt. 😊 
Är faktiskt skönt att slippa dessa burkar. 

Annars rullar livet på som vanligt, händer inte allt för mycket.
 Snart helg så får se vad som hittas på då. Kanske blir en tripp till någon stad imorgon med mamma bara för att se något annat. 😉 

Sen går man ju i väntanstider på att få bli moster då syrran hade ute tiden igår!! Så fort man får ett sms eller manma ringer tror man att det är på g men icket än sålänge.. Vill mysa med en liten bebis och bli lite mer sugen på att skaffa ett syskon till gumman. 😄

Nae nu måst jag nog ta och väcka Elisabeth så vi hinner göra allt. Är ju snart middagsdsgs också. 

Ha en fin torsdag. 💋




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0