Tisdag

Man kan inge tro att vi redan är inne på november det är plusgrader ute och liknar mer åt att de är vår, känns inte precis som att det är snö vi väntar utan en varm sommar istället. På ett sätt är det skönt att snön inte riktigt kommit ännu för vintern är ju ändå så pass lång men samtidigt längtar man ju efter de vita guldet. Är så mörkt ute på kvällarna nu sen vill man ju få den där julkänslan. 😝

Vi gick och la oss kl 10 igår, helt otroligt att man helt plösligt blivit så sjukt trött, höll på att somna redan vid 9 tiden medan jag och Marcus såg på teve. Känns inte acceptabelt att gå isäng allt för tidigt men samtidigt är det ju jävligt skönt. 😊 

Gumman har sovit hela nätter sen hon fick sova över hos mormor nu i helgen. Håller tummarna att de fortsätter så också, man är ju oftast som en zombie då man kliver upp på natten. 

Andra dagen på dagis har vi också hunnit avverka och denna gången kunde hon faktiskt gå undan själv för att leka istället för att titta på mig och kolla om jag följer efter. 
Vet inte om jag längtar mer än henne på att få fara dit, tycker det är så mysigt att vara där och se gumman leka runt och busa med lite nya kompisar, hon skiner verkligen upp. 
Dock vet jag inte om det är någon förkylning på g då hon snorar och börjat hosta lite smått. Vore ju jävligt typiskt om hon skulle bli sjuk nu. Bara avvakta och se om det är dessa tänder som är på g som spökar eller om hon lyckats dra på sig en förkylning. 

Nu ska jag vara lat en stund medan gumman sover sen måste jag ta tag i att skura lite golv. 

Ha en fin dag.! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0