Snart så.

Har inte riktigt hunnit med att blogga allt för mycket senaste veckan, men dagarna har varit fyllda med jobb, dagis och alla måsten som ska göras. 😊 
Denna helg har vi varit hemma för det mesta, jag passade på att städa huset i lördags medan gubben var på klubben och byggde så kunde vi vara lata resten av helgen. 

Idag har vi varit lediga både jag och gumman. Ångrade dock att inte jag gick iväg med henne på dagis då hon varit överallt och gjort kaos på några minuter men imorgon får hon göra sig av med massa energi där istället. 
Tänkte ju att vi skulle ha en mysig hemma dag men hon är ju som inte den där sitta stilla och mysa med mamma tösen utan mer slita fram allt och göra mamma galen tösen. 
Jag har hunnit med att julpynta lite smått idag också men det tar ju sin lilla tid att få upp allt, sen flyttar man saker hit och dit för att man inte är riktigt nöjd sen tycker man helt plösligt att man har för lite julpynt så man måst köpa nytt. 
Men snart så borde det ju bli färdigt. 

Vi tog en liten paus i julstöket och för iväg med mamma till syrran för lite fika, väl där gjorde gumman världens skitkalas vilket slutade med bajs överallt, även på mig... Fyfan!! 
Efter lite bök och nära spy upplevelse så hade vi tillslut fått bort allt.  

Har ju faktiskt varit otroligt vackert ute idag, något kallt men sånt man får vänja sig vid särskilt då det är så fint ute med rosa/blå himmel kan man ju inte klaga på att det är kallt.

Norrland 💙

Lagom till kylan kom så har Marcus fixat motorvärmare till Saaben så jag och gumman slipper sätta oss i en iskall bil på morgonen då vi ska till dagis. 
Varför vi då inte kör in bilen i garaget är för att det står en motor där inne just nu som tar upp all plats, ovanligt? Nej inte mycket!

Marcus är hemma ikväll så får se om vi her igång lite serie resten av denna måndag. 
Imorgon är det jobb som väntar. 

Hade 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0