Segt

Om jag bara kunde så skulle jag äta lax varje dag de är ju så sjukt gott och enda gångerna man får äta de är då vi äter hos mamma eftersom Marcus inte ät lika förtjust i lax som jag. 

Kladdkakan blev riktigt god men man blev alldeles för mätt efter man frosat sig i lax. Mmmmm!! 


Gumman har somnat för ett bra tag sen, lilla tösen har som varit slö och trött sen vi kom hem från dagis men det är mest troligt nå tänder som spökar då hennes humör inte heller varit det bästa idag. Bara nu inte vi åker dit på nå feber denna vecka, annars blir det en lång inskolning. Men det går ju inte att göra något åt om det väl kommer. Jag börja bli förkyld så bara bita i de sura äpplet och vila de gånger man kan.
Inatt sov hon faktiskt 12 timmar trodde hon skulle vakna före fan imorse då hon fick hoppa isäng redan vid 7 igår men hon sov till lite efter 7 imorse, Detta har aldrig hänt tidigare. 
Får se hur denna natten blir.

Denna kväll känns som den aldrig kommer ta slut, finns inget att glo på och Marcus skruvar så kan inte så nå serier heller. 
Kanske får bli en tidig kväll istället så denna måndag är över snart. 

Hade 




Kommentarer
Postat av: Linnea

Tommy tyckte typ inte om lax när vi blev ihop men nu äter vi det minst 1 gång i veckan :p

Svar: Han kan ju äta det men tycker inte det är speciellt gått så då blir det typ aldrig att man lagar det. Får kanske laga de en gång i veckan så kanske han också gillar det. 😊
Thea

2015-11-10 @ 19:36:20
Postat av: Anonym

Du får testa, Tommy var faktiskt förvånad över att jag fått han att äta det så ofta och att han tycker om det :)

Svar: Får ta och göra de. 😊
Thea

2015-11-10 @ 20:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0