Onsdag

Den här veckan har faktiskt helt otroligt nog gått ganska sakta. Jag har torsdag idag vilket inte känns bra alls för jag planerar en massa och sen kommer man på sig att nae det går ju inte..

Idag sa jag bara hejdå till gumman och sen for jag jon brydde då sig inte alls då jag sa hejdå var mer som bara att jaha men gå då! De hade då gått jätte bra, hon hade ätit riktigt bra vilket gör mig otroligt glad då hon inte varit så matfrisk ett tag nu, skönt att hon kan äta bra på dagis. 😊 
Hon hade även suttit lugnt och stilla för att vänta på sin tur efter de ätit här hemma ska hon upp ur stolen hela tiden.
Hon har även varit på ett strålande humör sen hon klev upp imorse vilket smittar av sig på mig så vi går runt med ett leende på läpparna.

Sista dagen som mammaledig idag också nu får Marcus ta inskolningen resten av denna vecka nog för att hon redan är inskolad men eftersom hon var sjuk förra veckan blir det lite kortare dagar denna vecka. Marcus får två korta dagar han med innan helgen medan jag får komma igång med jobbandet igen. 
Känns faktiskt super bra att börja om att jobba när man varit hemma ett bra tag är man ju inte precis less på att jobba utan man längtar istället. 
Sen nu i början är det ju vid behov så man lär väl få sig en och annan dag ledig så gumman inte behöver vara allt för många timmar på dagis och vi hinner mysa lite mer. 
Känns så sjukt skönt att alla bitar börja komma sig på plats igen, man kan som äntligen pusta ut efter några års motgångar som man sakta trampat sig upp från. Livet känns helt underbart! 

Ska snart ta och väcka gumman och ge henne nå mellanmål sen hade jag tänkt vi skulle på soptippen med nå skräp och sen en sväng på klubben med Akilles så får han springa av sig medan gumman får leka lite ute i snön. 😊 
Efter de är det bara börja med nå middag och sen ikväll är det ju en massa bra på teve så jag kommer sitta klistrad framför den då gumman somnat. 

Nu ska jag väcka gumman. 
Ha en fin onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0