Kort vecka!

Blev en kort inskolnings vecka för gumman då hon åkt på en förkylning med en irriterande hosta som vill dyka upp på natten så jag bestämde att vi skulle vara hemma och vila resten av veckan så hon blir helt frisk. Nya tag nästa vecka istället. 



Inatt vaknade lilla gumman av hosta som inte ville ge sig och så länge hon försöker slappna av så går den oftast över men hon blev ju såklart pigg av allt hostande och klockan var då vid 4 så jag la henne i resesängen, slog på nå barnprogram och bäddade ner mig själv i soffan. Efter ett tag hade hon faktiskt somnat om och idag vaknade hon halv 10. Den sömnen behövde hon verkligen då det blev en dag fullt med lek igår då vi efter dagis for en sväng på kärnhuset med kusinerna. Sjävklart ville hon ju inte somna innan vi åkte dit så hon var något trött då vi kom hem igen. 

Idag är det ju torsdag vilket är typ en städar dag för mig så jag ska he igång en tvätt och sen blir det ut en sväng med Akilles. Måst återigen försöka få bort ett berg av tvätt och golven måste återigen dammsugas och skuras. Blir väl även att klämma in lite mys med gumman mellan alla måsten. 😊 

Nae bara börja ta tag i allt klockan är ju helt plösligt väldigt mycket då vi tog oss en sovmorgon eller gumman iaf jag hann vara vaken ett tag innan hon slog upp sina ögon.

Ha en fin dag.! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0