Inte mycket gjort!

Efter jag hämtat hem gumman från dagis så la jag henne i sin säng så hon skulle få somna vilket hon gjorde ganska fort så jag snörde i mig nå lunch och slocknade själv  i soffan och vaknade lite just baki 3 vilket även gumman gjorde så det där med att vara pigg på eftermiddagen gick ju inte precis som planerat var ju inte planerat att somna i soffan heller men har då lyckats tvätta och hängt upp 2 omgångar med tvätt fick något gjort ändå. 
Man är så otroligt trött under denna vintertid mest troligt får man för lite sol eftersom den är uppe så kort tid. 
Att kliva upp om morgonen är ju inte det lättaste heller då det är mörkt ute man vill ju bara ligga kvar isängen och sova.
Helgerna lär bli såå mycket mer uppskattade från min och gummans sida då man slipper ställa väckaren för att passa tiderna och få äta frukost i lugn & ro utan stress. 😊 

Marcus körde iväg bmwn på lunchen så nu har vi bara 2 bilar på gården istället för 4 så efter gumman hade fått i sig lite mellis gick vi ut och skottade bort lite mer snö där mercan och bmwn stått och tagit massa plats. 😊 
Medan jag skottade gick hon runt och roade sig i snön, är så otroligt skönt att hon kan röra på sig själv så hon får gå omkring lite som hon vill.
Efter vi skottat klart åkte vi iväg och hämtade Marcus och resten av kvällen har vi spenderat hos mamma vilket gjorde gumman dunder trött så hon somnade väldigt fort ikväll.

Imorgon väntar en ny dag på dagis för gumman och en dag med massa måsten för mig som jag hade tänkt hinna med då gumman är där. 😊

Nu ska jag hoppa i duschen sen blir det nog sängen då jag återigen är super trött. 

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0