Inskolning

Helgen är över och dagen D har kommit, första inskolnings dagen är gjord och jag känner nu att detta va så rätt avdelning och framförallt helt rätt beslut att placera henne på dagis. 😊 
Fröknarna är toppen vilket jag då vet sen tidigare eftersom jag jobbat några gånger där. 
Gumman var då hel nöjd och sprang in så fort vi fått av henne kläderna. Nu är det bara se hur resten av veckan kommer att gå och hur det blir om jag lämnar henne själv där en stund. 

Helgen har satt sina spår i kroppen då jag är riktigt slö och vill inget annat göra än att sova fast jag lyckats sova en stund nu på eftermiddagen. Gumman sover då än men måst nog ta och vecka henne snart så hon kommer sig isäng ikväll. 😊 
Halloween var helt okej, sjukt mycket folk på Lappis vilket man inte riktigt är van vid, väldigt mycket äckliga typer som klätt ut sig så man fick mardrömmar. Men tur det är långt mellan utgångarna hade gärna sluppit att vara bakis.


Gårdagen spenderades större delen av dagen i soffan vilket var otroligt härligt och välbehövligt för oss alla. Då gumman somnade blev det en mys stund framför nå serier.
 En helt okej söndag!

Nu ska jag väcka gumman och invänta Marcus så man får he sig ut med Akilles. 

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0