Ääääääntligen

På förmiddagen har vi hunnit med en sväng på förskolan där jag idag fick gå iväg en stund och de gick ju faktiskt fint. Då jag kom tillbaka satt hon och målade fast mer eller mindre åt på pennorna. 
Förstå då man får ta hem något hon gjort och bara bli sådär extra stolt, jag lär ju bli en sån som kommer spara varenda grej om det ska vara från ett streck till en hel målning så lär jag spara allt. 
Imorgon blir det att lämna henne direkt då vi kommer dit och förhoppningsvis kommer det gå lika bra för på torsdag och fredag börjar hon som på riktigt. 😊 
Våran stora tjej som helt plösligt går på förskolan och få lära sig en massa och framförallt leka med många fina barn men samtidigt tycker jag ju de är kul att vara där med henne också men jag kan inte riktigt vara där med henne heldagarna. 

Från det ena till det andra, Jag får efter några år med en jävligt korkad policy särskilt i ett litet samhälle där alla känner alla och är mer eller mindre släkt på något sätt så får jag börja om att jobba på Konsum tack vara nya chefer på huvudkontoret och lite ändringar i själva policyn. Ingen kan nog vara lyckligare än jag just nu!!! 
Ett jobb jag älskar framförallt trivs med och få komma tillbaka till alla underbara kollegor gör ju allt såååå mycket bättre. 
Nu är det bara börja om på ny kula och jobba ihop till förhoppningsvis en fast tjänst.
Är så glad, så glad.

Nu ska jag väcka gumman så hon får äta nå mellanmål sen ska vi ta tag i att rensa lite kläder både hennes och mina. 😊 

Ha en underbar dag! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0