Tisdag

Igår var det en av det bättre måndagarna, äntligen har halva tiden gått med denna mamma-shape. Nu börjar man känna att nedräkningen inte är långt borta, nästa vecka blir det sista hela veckan med strikt kost och sista helgen man slipper sitta och äta kvarg istället för något annat gott. 😜
En klapp på axeln ska man då ha för att jag klarat mig utan godis i snart 3 veckor, tror jag aldrig varit utan något sött så länge men nu inser man ju att det faktiskt går att vara utan allt slisk. 😊 
Trotts att min kära familj tryckte i sig massa gofika & godis i helgen höll jag mig till min kaffekopp. 

Igår kom även min efterlängtade barnvagn och än sålänge är jag jävligt nöjd med den. Ska snart ut på en prov ragg och se om gumman lyckas somna i den och framförallt att jag lyckas hantera den. 


De nya åket.!

Det jag gillar med den att den är så otroligt lätt att byta från sitt till liggdel och tvärt om sen går sittdelen att vända åt andra hållet också. Gumman kommer även lite högre upp och kommer kunna se mycket bättre vilket är ett plus då hon är så otroligt nyfiken. 😊 
Fanns mycket fina funktioner som jag gillar.
Nu slipper jag bli förbannad över den andra vagnen var eviga dag. 😉 

Idag blir det en sån där städar dag då vädret är skit ute, skulle ju vara fint med lite sol och värme snart så man får börja klä gumman i lite lättare kläder. 
Sen ska jag glo på Ikeas hemsida och försöka få ihop en inköpslista till lördags Ikea tripp med manma.. 😄
Äntligen kan jag börja kolla på inredning till gummans rum. 

Nu ska jag klä gumman och he mig ut på en promenad. 

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0