Sooool

Solen skiner så ska kasta i ungen nå frukost innan vi her oss ut på en promenad. Måste ju bara passa på att va ute då solen är framme. Sen ska jag väl försöka hinna med någon sorts träning också innan vi åker iväg med familjen till Granudden för lunch. 😊 

Måste även plantera om mina kära tomatplantor 🍅 som jag fått av min granne.  Fick även några andra blommor som ska få pynta bron. Hade de förra året och de blommade riktigt fint så grannen tog nå frön som han lyckades odla på så ska bli spännande om det blir lika vackra som förra sommaren. 😉 
Dessa växer jävligt fort så vore fint om man kunde få börja plantera lite blommor snart. Sen har jag kommit på ett litet blomland som ska få pynta gården. 


Nu måste jag försöka hålla dessa vid liv också vore ju jävligt pinsamt om man misslyckas då man fått de av en granne som är riktigt duktig med plantor av alla dess slag. 

Nu ska gumman få sin gröt. 

Ha en underbar fredag. 😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0