Söndag

Vi gjorde som många andra igår och var ute hela dagen. Marcus började riva altanen i fredags och drog med delar av den till klubben, resten åkte vi iväg med till tippen igår. 😊 
När vi lix var igång rensade vi bort lite grejer, hann även plantera om mina tomatplantor så nu får det börja växa och bli goda tomater. 

Just de ja vi for iväg på en loppis under förmiddagen men hittade inget förutom en liten bok med godnatt sagor! 

Igår kändes de som sommar, någorlunda varmt och soligt hela dagen. Träden börjar ju äntligen blomma. 
När vi var klar på gården bjöds de på grillat hos mamma, gott som vanligt!! 
Då gumman skulle sova åkte vi iväg till klubben och började bygga de nya utedasset medan lill hjärtat sov i bilen vi hann bara göra stomen klar så vaknade hon så jag och gumman åkte hem medan Marcus fortsatte bygga. Somna om var inget hon ville göra då vi kom hem, vid 12 somnade hon och vaknade pigg halv 8. Sjävklart har hon vaknat några gånger på natten också för att snutta. Hela nätter sover vi då mamma inte är med, tydligen... 😜

Idag är det ju faktiskt morsdag, min första dessutom så vi ska lyxa till de med en brunch på Lappis med delar av min familj. Är de morsdag måste man ju få unna sig något. 😉
Men innan de hade jag tänkt ta en promenad och sen träna lite då det inte alls hunnits med i helgen. Blir dubbla pass istället, promenader har jag då lyckas hinna med. Lite härligare än att träna inne särskilt då vädret är toppen. 
3 dagar kvar nu iaf på tisdag blir sista dagen med mamma-shape. 👍

Nu ska jag fixa gröt till gumman och kaffe till mig själv. 
Hade fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0