Sista dagen

Inne på sista kvällen i Umeå och mest troligt sista gången i detta hus då det flyttar redan i juli. Känns så trist att inte kunna åka hit och bo här i deras mysiga hus längre men samtidigt kan vi åka hit ändå och bo på hotell för Umeå är en riktigt mysig stad. Samtidigt får vi lära känna en ny stad son norrköping. 

Vi har hunnit med lite saker medan vi varit här. Fredagen spenderades på stan, köpte mig en tröja men inget annat sen traskade jag och Tommy hem. Blev då 1 timmes promenad i regn men motion fick vi då. Hann även ut på en joggingtur med syrran och broder innan vi åkte till stan så på latsidan har jag då inte legat. 😊 

Idag blev det att heja på Tommy då galningen ställde upp i en hemsk hinderbana, toughest som det så fint heter. Var glad att stå som publik istället för att springa typ 40 hemska hinder. Galning.!!

Gumman har hunnit busa med sina kusiner, lekt med en massa nya leksaker så hon om någon borde ju vara nöjd över denna helgen. Att få göra något annat än bara va hemma. 😝
Sjävklart är jag också jävligt nöjd över denna helg, alltid skönt att komma bort lite. 😊

Nu har äntligen min lilla tös somnat så jag kan sitta och slappa lite innan jag också går och lägger mig. 

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0