Lördag

Dagens träningspass och lunch är intagen nu kan jag slappna av och inte behöva tänka på att komma ihåg dagens träning.
Uppvärmningen idag blev en promenad från hjärtats jobb då han ändå åkte på en utryckning så passade ju perfekt att gå därifrån, Få se lite annat på morgonturen me vovvarna på de också.

Igår kväll då gumman skulle sova tog jag en promenad ut på klubben där gubben och några till var. Sjävklart började de att spöregna just innan vi var påklädd och klar men jag drog iväg ändå. Hade ju regnjacka så blev inte allt för blöt. Slutade sjävklart då jag kom till klubben. 😒
Gumman somnade men vaknade efter en stund så vi var kvar ett litet tag men tog bilen hem för att sova. Hon somnade självklart inte förrän vid halv 12 tror jag de var men då har hon faktiskt sovit bra inatt så jag har ändå fått min sömn. 
Känner mig mycket piggare sen man började med en helt annan kost, följer den inte till fullo då jag fortfarande ammar men tänker ju ändå på vad jag stoppar i mig. 😊
Lite små jobbigt är det ju att man inte får köpa nå slisk i helgen men samtidigt så är det ju jävligt bra att man låter bli, nästa helg blir nog mycket lättare fast då är vi i Umeå så kanske inte.!! Blir stor prövning att hålla sig borta från godsaker nästa helg istället då. Haha

Annars idag har jag ingen aning vad vi skulle Ha hittat på. Marcus är borta än så får väl se vad han vill göra då han är tillbaka. 😊 
Nu ska jag ta in gumman och ge henne nå lunch. 

Ha en fin dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0