Härliga dag!

Äntligen har det varit uppehåll från allt regnadnde så jag tog mig en lång morgon promenaden med djuren idag, är ju så skönt att traska i sin egen lilla bubbla till härlig musik i öronen medan gumman sover i vagnen. 😊
Några gånger kom solen även fram så fick känna lite värme från den. Har ju varit jävligt kallt i flera dagar. Sol och värme är något vi gärna vill ha nu. 

Eftermiddagen spenderades ute med krattning av tomten. Lite kvar men inte allt för mycket så nu ligger jag i badet och mjukar upp mina axlar. Lär ju ha någon sorts träningsvärk då det faktiskt är lite svettigt att kratta. Är ju sjävklart en hel del löv att ta upp....
Det är verkligen extra skönt att slappa då man faktiskt fått något gjort under dagarna. Igår blev det inte mycket gjort förutom ett besök på BVC sen somnade jag i soffan då gumman låg ute i vagnen och sov. Att man kan bli så slö av en regnig dag. 

Gumman har somnat  och tror jag också ska göra en tidig kväll ikväll, har varit uppe tok förlänga hela veckan så man har ju varit lite små trött då gumman gör morgon. 😊 
Men som vanligt fastnar man väl i nå på teven.

Imorgon är det ju äntligen fredag och även balen som vi nog ska traska iväg och se på om nu vädret kan bli hyfsat bra. Tommy och Leia kommer ikväll så större delen av helgen lär nog spenderades med dom. 

Nu ska jag fortsätta bada sen blir det kvällsfika och sängen. 😊 

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0