Fullt upp

Ungen har fått frukost jag har tagit sista kaffedroppen och ska snart he mig ut på en morgon promenaden med djuren så gumman somnar. 
Träning efter de och sen är det bara ta tag i lite packning då vi åker till Umeå idag. 😊 
Känner mig som vanligt stressad och funderar om jag ska hinna med allt innan vi åker. Är ju flera timmar bort. 😜
Sålänge jag får med mig allt och hinner med dagens träning är jag nöjd.

Igår åkte jag och gumman till Granudden för middag med mamma, moster och hennes karl. Där bjöds de på grillat så kunde sjävklart inte missa de, Marcus hade tagit på sig massa skruvning så istället för att sitta hemma åkte vi dit. Åkte hem då gumman skulle sova så var bara lyfta över henne isängen då vi kom hem. 
Blev en trevlig onsdag.😊

Annars så blev det en tvättar dag igår så man har nå kläder att ha på sig i Umeå. 
Något som känns super är att kläder som man typ kämpat att få på sig sitter nu såååå mycket bättre, den känslan är helt underbar och snart har halva tiden passerat med denna mamma-shape och mitt sötsug har försvunnit, känner mig inte sugen alls på godis eller något annat gott.!!! 💪
Jävligt skönt att första veckan gick fort för de är ju den jobbigaste delen. 
Övningarna blir alltmer jobbiga så man känner verkligen av de då man tränat klart som det ska vara. 😊 

Är jävligt skönt att man hittar något som funkar och som man inte tappar ork eller intresse för utan man känner sig bara mer och mer motiverad att kämpa. 

Nae nu ska jag klä gumman och sen ut på promenad och uppvärmning inför lite träning. 

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0