En sån dag!

Jag kan äntligen ta mig ett välförtjänt bad efter allt stök och bök man hunnit med under dagen. Övervåningen har fått sig ett litet städ, sängen är renbäddad, tvätt är tvättat och vikt ihop och ungen är sövd så nu ska jag slappa resten av denna kväll. 😊 

Igår syndade jag lite då mamma fyllde år, snörde ihop en planka och fixade ihop en tårta
( dock köpt ) Funkar ju lika bra. 😄
Köpte blommor och fin choklad för att överraska henne lite. Vi ska ju egentligen inte köpa något men då det är ens mamma är de väldigt svårt att låta bli. 
Vi hann även iväg och hämta hem min gungstol som jag lyckades nappa på. Har velat ha en gungstol i lillans rum men så fort de kommit en fin så försvinner den lika fort eller så är de svindyra men fick min för 200kr. 😄 
Dock så kom vi hem med 2 stolar till, en tripp trapp stol för 150kr!!! Jävligt bra pris plus en stol man her fast i bordet, nu har vi då stolar så det räcker. 

Något som inte blev lika billigt var Ikea resan i lördags men det mesta var till gumman då får de kosta lite extra. Duktig var jag och inte köpte något onödigt heller utan fick med mig de jag ville ha helt enkelt. Fast då var ju den listan lite lång men man är ju inte på Ikea allt för ofta. Då vi kom hem traskade jag och vovvarna till hjärtats jobb för att hämta bilen sen ut på klubben för att se vad grabbarna hade hunnit med. Sen blev de järnet till missen och hämta hem gumman som fick busa med sina kusiner en hel dag. ☺

Nu är vi ju inne på sista hela veckan med denna mamma-shape och endast 7 dagarnedräkningen har börjat så nu är det bara kämpa sista veckan. Är riktigt nyfiken på slutresultatet. 

Nae nu ska jag bada klart och sen göra mig nå kvällsfika och sen väntar en renbäddad säng. 

Hade 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0