1 vecka

Helgen är över, måndag återigen och nu har jag kört mamma-shape i en vecka.! 
Stälde mig på vågen imorse vilket jag har tänkt göra varje måndag för att se om det ger nå resultat. Jag var nära att börja lipa, lipa av glädje för på första veckan visar vågen -2,5kg!!
Jag fick en chock och känner mig mer motiverad än någonsin. 
Trodde aldrig man skulle få se detta resultat redan på en vecka.
Är då jävligt nöjd och mer ➖ ska de bli. 😄

Helgen har varit fin, riktigt fin.
Då Marcus kom hem efter jobb i lördags tände vi grillen för lite mumsigt kött efter de åkte Marcus iväg till Ruben för klubbmöte. Jag for dit då de var klara så där var vi tills gumman skull sova så vi packade ner henne och hundarna i bilen och åkte iväg på klubben för att städa upp lite. Är ett väldigt enkelt sätt att fara ut med bilen för att få henne att sova, men man orkar ju inte ut och köra varje gång hon ska sövas. 😝 
När vi kom hem var de bara att lyfta henne i sängen så fortsatte hon att sova. Lördagen avslutades med sista avsnittet av Gotham så hoppas nästa säsong kommer ut snart.!!!

Igår drog vi iväg till Granudden med skoterpulkan och började riva de gamla husvagnsgaraget för att få nå gammplank till klubben. Blir dit en sväng på Torsdag också för att riva resten då det finns lite mer tid. Mamma ville ha lillan medan vi var där och dolade på så hade en trött liten tjej då vi kom hem. Mamma har ju massor av roligare leksaker. 😃 
Hann även träffa min bror som jag inte träffat på minst 3år igår också, han var och hälsade på mamma så roligt att se han igen. 😊
Man är ju inte alltför ofta i Kalix så man träffar som aldrig dom.

Jo har äntligen beställt en ny barnvagn, hoppas den kommer i veckan så man får prova och se om den är något att ha. Var halva priset på jollyroom på den vagnen också, blev inte alls dyrt. 😉
Nu är det bara en bilbarnstol som ska införskaffas. Är ju lika stor djungel där att hitta någon man vill ha. Suck! 

Nae nu ska jag kolla till lill gumman som ligger ute i vagnen och sover. 

Ha en fin dag!! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad blev det för vagn? :)

Svar: Moweo urbis mono heter den. ☺
Thea

2015-05-11 @ 18:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0