Underbart

Idag vaknade gumman halv 7 av Marcus larm, han skulle i iväg och besikta bilen annars hade vi nog fått fortsätta sova ett tag till..
Men hon har sovit bra nu under dagen så jag passade på att vila jag också. 😊 

Eftersom jag låg på latsidan igår tog jag igen det idag med en promenad runt laestadius på förmiddagen. Kändes som benen inte skulle bära mig då jag kom in. 😜



Lite små kall men skön promenad. 
Då Marcus slutat blir det ut på en spark sväng då man måst passa på innan det blir helt bart efter vägen också. 

Onsdagen blev bara bättre då jag gick in på skatteverket för att se om man får tillbaka något på skatten iår och inte bara 4kr som förra året. Denna gången behövde jag inte sätta mig ner och gråta utan istället bli jävligt glad för tillbaka får jag.. 😀
Fyfan vad det kommer kännas skönt med en liten extra inkomst innan sommaren och särskilt nu då man är mammaledig också, Plus att jag kan spara in nå mammadagar. Istället för 1 siffrigt blev det 4 siffrigt iår, helt klart stor förbättring. 
Älskar onsdagar!!! 

Nu sitt ungen och pressar i gåstolen så bäst att byta blöja innan den underbara skit odören sprider sig i hela huset. 

Ha en fin onsdagskväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0