Underbara onsdag!

Marcus jobbar, gumman har somnat så nu har man sin så kallade egentid vilket kan vara skönt men framförallt välbehövligt. 😊
Fast hade faktiskt varit skönt att göra djuren och gumman sällskap då man typ känner sig konstant trött. 😴?😔😴😴😴

Ute har vi varit idag iaf. 
Tänkte ta en av de vanliga svängarna på morgonen med vovvarna men benen tog mig på en mycket längre sådan vilket var otroligt skönt och påvägen hem korsade vi ringlet. Då plogbilen varit framme Så är det en fröjd att gå efter vägen/gånstigen. 😊 Det går så otroligt lätt att ta sig fram med vagnen.
Då vi kom hem igen satte jag gumman i pulkan och drog över till mamma för att snåla nå kaffe. Väl där bestämde vi att ta en promenad till varuhuset där jag sjävklart köpte ett par strumpbyxor åt gumman men gick inte att låta Bli då det faktiskt bara kostade 12kr.😜 
En resesäng råkade jag även beställa idag men det är något jag tänkt införskaffa länge, fick tummen ur idag då ändå mamma skulle beställa hem nå leksaker från samma sida.

Blev 2 välbehövliga promenader idag plus en liten sparktur innan middagen. 


Att se denna bild på tösen som togs idag så kan man inget annat än förstå hur härlig denna onsdag varit. Gumman är ju sjävklart jätte nyfiken, sova var något som inte fanns i hennes värld men då vi kom hem igen fick hon ro till att somna. 😊

Förhoppningsvis är vädret lika fint imorgon så ut för att promenera blir det isf. 😉

Ska se ett avsnitt av vampire diaries sen blir det nog sängen. 

Hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0