tröttast

Idag är jag trött. Försöker komma igång med lite frukost sen hade jag tänkt ut och gå. Hade tänkt ta en vilo dag från långpromenaden idag men jag har typ spring i benen så ut och gå ska vi allt. Funderar om man skull ha traskat igenom samhället för att se om det är någon som söker till idol då Arvidsjaur är en av platserna iår. ☺

Gumman gjorde morgon halv 8 med ett skitlass så att vakna till en unge som pressar börjar bli lite av en vana. 

Igår for vi ut på eftermiddagen och denna gången utan hundarna så man kunde gå i sin egen takt och varmt blev det med en glassande sol i ansiktet men samtidigt väldigt härligt. 😊 
Var ju även typ +7 ute och jag hade klätt mig något för varmt så var sjöblöt överallt. 

Igår efter Marcus blev klar med chevan blev det iväg till Ruben & Linnea för lite grillning med ett gäng men blev så sent så blev hem direkt efter maten då tösen skull sova. Nu är det läggdags vid 8, senare än de är svårt att hålla Henne vaken då hon blir en väldigt tjurig unge. Måst hon ha fått av mig då jag kan bli jävligt grinig då Jag är super trött. 😜
Marcus stannade kvar och har ingen aning då han dök upp men han lär ju då sova ett tag till.
Då han vaknar kanske det blir en skotertur..
Funderar om man skulle ha åkt upp till vittjåkk för nå lunch. Men det återstår ju att se. 

Nu ska slurpa i mig resten av kaffet ☕. 
Ni får ha en fin söndag. 
Puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0