Torsdag


Sömnen har inte varit precis tipptopp varken för mig eller tösen då hon varit ovanligt grinig då hon vaknat inatt medan jag hade svårt att somna. Tror vi skyller på fullmånen. Hon har faktiskt bara vaknat 2 gånger fast då tog de drygt en halvtimme innan hon somnade om igen. Trots en orolig natt vaknade hon pigg vi halv 8, jag var inte precis lika pigg men solen skiner ju idag så bara försöka ta vara på en vacker dag.

Marcus är även hemma så jag ska passa på att ta en sparktur med vovvarna på isen så man får komma sig ut lite & de får springa av sig. 😊

Känns annars som jag inte fått något gjort alls denna vecka, har varit alldeles för trött för att ha orken att försöka göra något vettigt. Så idag tänkte jag försöka lägga latarslet inom mig åt sidan. Man blir som mer avkopplad om kvällarna då man fått något gjort på dagen. Men man får väl ha latarveckor också. 😊

Nu är då blanketten för förskolan inskickad men lär ju va ett tag tills man får veta vars det blir så nu är det bara passa på att njuta av mammaledigheten så länge den varar. 😊

Nu ska jag klä mig för en sparktur 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0