Torsdag

Tösen tyckte vi skulle stiga upp kl 7 idag men som vanligt ville jag inte riktigt de så hon fick böka på en stund så fick jag tvär blunda ett litet tag men lite före 8 klev vi upp.

Efter frukosten drog vi oss ut på en promenad igen, jävligt skönt idag också. 
Tog hem en app så jag kan sätta mål och se hur många kalorier, km, rutt och massa annat bra att veta om man som jag vill förlora lite kilon.. 
Får börja lite smått medan jag fortfarande ammar sen ska jag försöka köra hårt så man kommer igång på riktigt så kanske man vågar sig ut med bikini i sommar. 😄

Konstigt nog kändes det mycket lättare idag på promenaden, inte ens backarna kändes jobbigt, flåset kändes till och med bra. Dessa gånger känns det så mycket lättare att nå sina mål. 😊

Tösen somnade lite innan vi var Hemma så får bli 2 sovstunder för henne idag. 
Jag skulle också ha behövt en men tid till de finns Inte riktigt då tvätt ska tvättas och ett hus som ska städas. 

Nu vakna hon så Bäst att ta in henne. 

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0