Tisdag

Idag är en riktigt trött dag, tösen vaknade kring halv 8 så ville skicka iväg henne med Marcus som var ovanligt pigg denna morgon. Men va bara att försöka dra sig upp och he igång kaffet så zombien blev människa igen.
Igår fick jag en chock då vi vaknade för klockan var lite över 9 så en liten sovmorgon på en måndag är ju typ lyxigt nu när hon vaknar tidigt sen någon månad tillbaka. 😊

Igår gjorde vi inte allt för mycket drog en sväng med dammsugaren, skottade gården och drog iväg & handlade var typ de jag fick gjort igår. Ska väl förska tvätta och byta sängkläder idag plus skotta gården på de. 😩
Fylla i pappret om dagis måste jag också försöka få gjort då jag tror att jag bestämt mig vilken månad jag vill att hon ska börja. Kommer ju gå så sjukt fort dessa månader och helt plösligt ska man fara med henne på dagis. 😫 Hon som var så liten nyss.!!!
Ångest, ångest, ångest men eftersom jag inte har något fast jobb så lär det ju bli få dagar man har henne på förskolan men de får man väl se då är ju faktiskt några månader bort. 😜

Ringa tandläkaren måste jag också göra då visdomstanden börjar jävlas igen. Skulle få en tid någon gång i mars/april så vore ju trevligt om det var denna månad så jag slipper denna äckliga tand som enbart gör ont...

Först och främst blir det då ut för en promenad med vovvarna. 

Hade 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0