Tisdag

Bläää för att det snöat lite till & från idag, jag va ju bered att vakna till sol men fick en chock då jag klev ut från sovrummet. Men resten av veckan ser det ut som det kommer bli strålande sol och några få plusgrader så vad gör en dag med lite snö då? 😊 
Skottningen är då bortgjort så slipper bry mig om det resten av denna dag, lär ju bli en isbana där ute istället. 

Tösen har jag lagt i vagnen för en till liten tupplur då hon sovit en stund på förmiddagen men hon Behöver en till annars lär vi ju få lägga henne kl 6 för natten. 

Gumman har börjat skita flera gånger per dag vilket gör att hon blir röd och irriterad på rumpan så inatt blev hon ledsen då det förmodligen sved en hel del så blir många stunder utan blöja idag.. Lider verkligen med hon då man ser hur irriterad huden är. Vet inte om det är tänder som spökar eller om det är ersättningen..? Brukar ge henne de ibland men ammar än så ska sluta med ersättningen och se om det är de. 
Hon är då som vanligt annars så hon verkar då Inte ha ont i magen men samtidigt så spyr hon ju mindre nu än tidigare så de överflödiga maten ska väl ut på ett eller annat sätt. Får hoppas det ger mig sig iaf..


Fick ett gäng tulpaner av mamma igår. Har varit sugen att köpa de länge och hade faktiskt tänkt göra de igår också men jag vart för snål och de var ju då tur eftersom snälla, underbara mamma kom med 2 buketter av dessa våriga blommor. 🌷
Dessa blommor och underbara nyheter gjorde måndagen till det bättre då den startade dåligt.  

Nu ska jag ut och hämta posten.! 

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0