Söndag

Jag är sjukt trött idag, hade inte suttit fel med att få sova tills nu men tösen vaknade lite före 8 men låg och drog mig till 9 medan hon drog i mitt hår, sparkades lite och skrek mig döv i öret med hennes fina toner. 😩
Var bara att stiga upp och göra sig nå kaffe men blir nog fler av den ljuvligheten idag. 😊

Gårdagen spenderades ju i Luleå med shopping, middag och hockey som avslut. Vi var hemma runt halv 12, eftersom jag körde hela tiden så var jag sjukt trött då jag kom hem så blev typ sängen nästan direkt. 


Hockeyn sög var som inge fart alls och Luleå blev ju totalt piskade av HV71 så nae jag tror nästa match jag ser live är i Skellefteå. Nog för att det var häftigt att vara på plats och se då det var evigheter sen sist man såg på en hockeymatch. 😄

Shoppingen var helt klart bättre vi hann med både Storheden och stan men jag köpte de jag behövde plus en present till Freddy sen var jag som nöjd, mamma som brukar tok handla köpte typ inget så blev inte allt för dyr dag. 😊
Det enda jag köpte till tösen var en varm mössa för 10kr och ett par häftiga brillor så jag klarade mig jävligt bra från att spendera varenda krona på henne. 😉


Jag har typ världens underbaraste mamma, vi har jämt kul när vi åker iväg på våra äventyr så att vi träffas väldigt ofta är något jag verkligen uppskattar, utan min mamma vore livet väldigt jobbigt att klara av. Hon är helt klart bäst.!! 💕

Gumman hade då varit snäll med pappan så nu lär han ju få ha hon flera gånger. 😊 
Hon vaknade då jag klev in genom dörren så passade väldigt bra då tissarna höll på att sprängas tack och lov tog jag ju med mig pumpen så fick lätta på trycket några gånger. 😜
Pussade då nästan sönder henne på de också, saknat henne gjorde man ju då. 

Nu ska jag dra mig ut med hundarna så kanske man vaknar till sen ska jag dra upp Marcus så vi kan åka vidare till Brännberg för att fira go skiten Freddy & sjävklart träffa Frans & Matilda som man hinner sakna mellan gångerna vi träffas.

Hoppas eran helg varit bra.!
Puss 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0