Onsdag

Det är fantastiskt att vara mamma på alla möjliga sätt men det finns dagar, dagar som idag då man blir påmind att allt är inte så puttinuttigt jämt som när hon gör ett skitkalas som heter duga och det är bajs överallt, på mig, på henne ja överallt så vill man ju inget annat än sätta sig över toastolen & bara spy... Det var en sån morgon idag.!!
Jag är inte kräsen av mig men när nu tösen börjar äta annat än tissen så är det inte trevligt att öppna blöjan längre särskilt då hon ska sätta sina söta fingrar i det så man måst skynda sig att få bort de och de slutar med att man har allt på sig själv istället.. 😳
Älskade barn.! 

Annars har väl morgonen varit bra vi vaknade runt halv 9 och sen suttit vid teven, jag har ätit frukost medan tösen lekt med hennes leksaker & samtidigt pratat för fullt. Tösen har även börjat säga mamma sjävklart då hon blir små grinig så kommer de ut ett litet mamma va det låter som iaf. 😊
Pappa har också kommit fram någon enstaka gång men mest mamma. 😜

Nu ska vi he oss ut på en promenad men måst först och främst starta en tvätt med skitkläder..!!!

Ha en fin onsdag.! 💋



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0